PDA

View Full Version : Tirane, jap me qera apartament 1+1+A Kati 9, 80 m² 220 Euro (Prane inxhinierise se ndertimit)

albana1229
21.08.2016, 11:46
Zona/Rruga : Prane inxhinierise se ndertimit

Zona/Rruga : Prane inxhinierise se ndertimit

Jepet me qera nje apartament me rreth 80 m2, apartamenti ka dhome dhe kuzhine (dhe nje dhome te vogel per te mbajtur kuti apo gjera), totalisht i mobiluar. Apartamenti ka vetem 3 vjet qe eshte ndertuar, pjesa me e madhe e mobiljeve jane blere para pak ditesh, eshte i sapolyer dhe i rregulluar. Zona eshte nje zone e qete, me shume gjelberim, me ambjente te pershtatshme per te luajtur femijet si dhe gjendet ne nje pozicion shume te favorshem. Eshte vetem 5 minuta ne kembe nga inxhinieria e ndertimit dhe 8 minuta ne kembe nga universiteti "Zoja e Keshillit te Mire". Kerkohet nje muaj depozite dhe preferohen familje. Per me shume informacion ose nese deshironi te shihni shtepine, ju lutem te kontaktoni ne nr: 0682189131.

We're renting an apartment of 80 m2 which has a nice spacious living room with a fully furnished kitchen, a room with a double bed, cupboard etc. The apartment has also a small space to store boxes and stuff like that. It's fully furnished and most of the furniture is new (like the fridge, the washing machine, most of the equipments in the bathroom). The apartment was built only 3 years ago, it has been renovated only a few days ago, newly painted and had some small fixes done. It's located in a quiet area with lots of green spaces and playgrounds for children and it's only a 5 minutes walk away from the Engineering Faculty and 8 minutes away from the "Nostra Signora del Buon Consiglio" University. In order to rent it, you'll be required a month of deposit. If you're a foreigner, please write to me in my e-mail address :albana.1229@gmail.com since my parents don't speak English or Italian.

Cel. : 0682189131

Cel. : 0682189131