PDA

View Full Version : Tirane, jap me qera ambjent biznesi Kati 2, 190 m² 400 Euro (Rruga "Myslym Keta")

ER. DI.
10.11.2015, 20:51
Zona/Rruga : Rruga "Myslym Keta" nr. 34

Ambienti eshte i pershtatshem per zyra, banka, klinika dentare dhe mjekesore, call center, palester dhe per qellime te tjera. Ndodhet ne hyrje te rruges "Myslym Keta" ne ane te rruges. Godina eshte e pajisur me banjo te kompletuar me dritare, ka energji dhe uje 24 ore. Ndodhet ne katin e dyte, eshte godine e re e ndertuar me 2007. Ambienti eshte i pajisur me tel, dhe internet. Ofrojme nje vend parkimi te garantuar. kushton 400 euro ne muaj

The environment is suitable for offices, banks , dental and medical clinics , call center , gym and for other purposes . Situated at the entrance of the road "Myslym Keta " on the side of the road . The building is equipped with bathroom complete with windows, and has electricity and water 24 hours . Located on the second floor , it is a new building built in 2007. The environment is equipped with phone and Internet . We offer one guaranteed parking space . It costs 400 euros per month
Cel. : 0672325232