PDA

View Full Version : Durres, ofroj sherbim Kontabel i miratuar/ Certified Public Accountant job

Evis Kajana
04.01.2016, 20:59
Sherbimet financiare qe ofroj:

Per personat fizik dhe ndermarrjet

Mbajtje kontabiliteti për të gjitha llojet e shoqërive dhe të personave fizik,

Përgatitjen e pasqyrave financiare dhe të tjera raporteve financiare të kërkuara nga ortaket dhe aksionarët, këshilla profesionale në lidhje me strukturën, paraqitjen dhe zbulimin e këtyre pasqyrave financiare.

Te gjitha procedurat e plotesimit si edhe deklarimit te detyrimeve ne lidhje me TVSH, Sigurime Shoqerore dhe Shendetsore, Tap, Tatimin mbi fitimin dhe Akcizen etj.Hartimin e Bilanceve sipas standartave kombetare dhe nderkombetare te kontabilitetit

Konsulencë në fushën ekonomike, tatimore, etj,

Ekspertizë kontabël

Hapjen dhe likujdimin e shoqërive juridike dhe personave fizik
Trajnime te Programit Financiar

Per Individet
Deklarimi I te ardhurave vjetore

Perllogaritje e tatimit ne burim per te ardhura te perfituara nga dhenia me qera, puna individuale krijuese si e dhe burime te tjera

For registered individuals and businesses

Accounting for all types of companies and registered persons,

The preparation of financial statements and other financial reports required by the partners and shareholders, professional advice about the structure, presentation and disclosure of these financial statements.

All procedures as well as the declaration of fulfillment of obligations in relation to VAT, social and health insurance, income tax , tax on profit and excise etc.Preparation of Balance Sheet as per International or National Standarts of Accounting

Consulting in the economic, tax, etc.

Accounting expertise

Opening and legal liquidation of companies and registered persons
Financial Training

for Individuals

The annual income statement

Calculations of withholding tax for income obtained from renting, creative individual work as other sources.

Cel. 068 60 71 982
email : evis.kajana@outlook.com