PDA

View Full Version : Tirane, shes apartament 3+1+A+BLK Kati 9, 111 m² 1.000 Euro/m² (pas Europianit)

"INFOEXPRESS"
17.01.2017, 13:58
Zona/Rruga : pas Europianit

Apartament 3+1 ne shitje pas Europianit.
Ndodhet ne katin e 9-te pallat te ri prane rrues kryesore prane Nshrakut.
Apartamenti ka nje siperfaqe prej 111 m2 pa ambjente te perbashketa te organizuar ne: sallon sebashku me kuzhinen, 3 dhoma gjumi, 2 tualete , koridor dhe ballkon.
Me orientim nga lindja dhe perendimi me ndricim natyral gjate gjithe dites.
Dritaret jane dopio xham pajisura me grila, me sistem qendror ngrohje me gaz etj.
Me hipoteke.
Pallati ju ofron siguri, administrim ashensore si dhe mundesi parkimi rreth tij.
Pozicionohet ne nje zone te zhvilluar me akses ne rrugen e Kavajes, 21-dhjetori, ish-Parku, Bulev. Gjergj Fishta etj.
Me hipoteke, uje dhe drita 24-h.
Cmimi 1000 euro/m2

Three bedroom apartment for sale near European University.
It is situated on the 9-th floor of a new building on the side of the main street in Nshraku area.
The flat has 111 m2 of living space distributed in: living room together with kitchen, 3 bedrooms, 2 toilets, hallway and balcony.
Oriented from east-west all the rooms are full of sunlight during all the day.
The windows are double glazed and equipped with shutters, central system for cooling etc.
The building offers security, administration, elevator and parking space around it.
It is located in a developed area with acces in Kavaja street, Bulv. Gjergj Fishta, 21-Dhjetorit etc.
With regular papers of ownership, water and electricity 24-h.
Price: 1000 euro/m2.

Per me shume->http://www.infoexpress.al/property/trs-815-234-apartament-31-ne-shitje-pas-europianit/