PDA

View Full Version : Tirane, shes apartament 3+1+BLK Kati 5, 80 m² 57.000 Euro (DON BOSKO)

ALBANIA ONE
17.01.2017, 16:47
Zona/Rruga : DON BOSKO

Shitet apartament 2 + 1 + studio, i përshtatur si 3 + 1; pranë rrugës `Don Bosko`. Apartamenti përbëhet nga: një dhomë ndënje e madhe me ambient gatimi dhe ngrenie; dy dhoma gjumi; një studio; një banjo; një ballkon. Dhoma e ndënjes ka përmasa 6,80 x 4,40 m; dhomat e gjumit kanë përmasa 3,80 x 3,30 m, njëra nga të cilat ka ballkon. Studio ka formë trekëndore me përmasa 4,10 x 3,90 x 3,40 m dhe ka dritare te madhe. Studio komunikon me dhomën e ndënjes me anë të një vetrate xhami me shinë. Sipërfaqja e brendëshme e apartamentit është 80 m2, në katin e 5-të të një pallati 10 katësh; me ashensor; telefon; internet. Ndërtim i vitit 2001, me hipotekë të rregullt. Zonë e qetë; hapësirat mes pallatave janë të mëdha, me sheshe publike, lulishte dhe rrugë të shtruara. Vendndodhja: Rruga `Don Bosko`, pranë TV Vizion Plus, përballë Shkollës `Don Bosko`. Çmimi 57.000 Euro.

Apartment 2+1+studio, modified as 3+1, close to the "Don Bosko" street, in Tirana, Albania. The apartment consists in: a large living room with a dinning corner and a kitchenette; two bed rooms; a studio; a bathroom; and a balcony. The living room has a size of 6,80 x 4,40 m; each of the two bed rooms has a size of 3,80 x 3,30 m, off which one has a balcony. The studio is triangle shaped, of a size 4,10 x 3,90 x 3,40 m and with a large window. The studio is connected to the living room through a glass door. The internal surface of the apartment is 80 m2, at the 5-th floor in a 10 floor building, equipped with a lift (elevator), landline phone and internet. The building has been built in 2001 and the mortgage documentation has been provided. The building is situated in a quiet area, with large spaces and small green squares between the surrounding buildings. Address: Street "Don Bosko" (near TV Vizion Plus, in front of the School `Don Bosko`). Price" 57.000 Euro.