PDA

View Full Version : Tirane, Japim me Qera Vile 600m² 1.500 Euro (Sauk, Komuna Farke)

TIRANA REAL ESTATE
11.02.2017, 13:44
Zona/Rruga : Sauk, Komuna Farke

Tirane, Japim me Qira Vile 3 kat ne Sauk, prane Pallatit te Brigadave. Vile me siperfaqe totale ndertimi 600m2 dhe truall me siperfaqe 800m2, eshte e shtruar ne pllake dhe parket. Kati perdhe i viles sherben si garazh, lavanderi dhe ambiente sherbimi. Kati i 1-re ka soxhorno me oxhak funksional, 1 ambient gatimi, 1 dhome gjumi dhe 1 WC. Kati i 2-te ka 4 dhoma gjumi, 2 Blk dhe 1 WC. Vila eshte e organizuar me shkalle te brendshme dhe te jashtme, eshte e pajisur me sistem ngrohje-ftohje chiller dhe AC, ka oboor te gjelberuar me pishine funksionale.
Cmimi 1500 Euro/muaj.
--------------------------------------------------------------------
Tirana, for Rent 3 Storey Villa at Sauk. Villa with total surface of building 600sqm and yard with surface 800sqm is paved in tiles and parquet. The groundfloor of the villa is used for garage, laundry and functional rooms. The 1-st floor has 1 bedroom, 1 living room with functional chimney, 1 kitchen and 1 bathroom. The 2-nd floor has 4 bedrooms, 2 balconies and 1 bathroom. The Villa has heating and cooling system and AC. It is organized with internal and external stairs, it has green yard and 1 swimming pool.
Price 1500 Euro/month.

Per me shume informacion... http://www.tiranarealestate-al.com/prona-me-qira/1307-japim-me-qira-vile-3-kat-ne-sauk-prane-pallatit-te-brigadave.html?lang=sq