PDA

View Full Version : Tirane, kerkohet Expert in local fortified heritage

Chamber of Commerce and Industry of Tirana
10.10.2013, 13:53
PROJEKTI: KESHTJELLAT DHE ZONAT USHTARAKE TE ADRIATIKUT

KODI I PROJEKTIT: 2 °ord./0174/0

Wp6
Aksioni 6.3

Ekspert ne rinovimin e trashegimise vendase (buxheti: 6.000 € perfshire TVSH)

A) Dorezimi i përshkrimeve qe lidhen me aspektet historike dhe arkitektonike qe kane te bejne me zonat e rinovuara bregdetare te perfshira në aktivitetet e projektit Adrifort dhe elemente qe lidhen me fusha te ngjashme në Shqipëri qe mund te perfshihen ne kete rrjet.

B) Konsultim dhe mbikqyrje per:
- Veprime te perbashketa promovuese me partnere te tjere per trashegimine e rinovueshme nga Rrjeti i AdriFort , duke perfshire edhe dy eventet promovuese te ketij rrjeti;
- Prodhimi i materialeve per promovimin e turizmit nderkufitar dhe Rrjetit ADRIFORT;
- Pjesemarrja ne aktivitetet e laboratorit dhe qendres se dokumentacionit te projektit.

Instruksione:

1- Dokumentat permbajtese te ofertes suaj duhet te jene:

a- CV ne formatin Europas ne Shqip dhe English

b- Referenca punesimi dhe punesh/studime te meparshme

c- Oferta financiare per sherbimin e ofruar (sherbimi duhet te jete i pershkruar ne detaje)

PROJECT: ADRIATIC FORTRESSES AND MILITARY AREAS

PROJECT CODE: 2°ord./0174/0

Wp6

Action 6.3

Expert in local fortified heritage (budget: 6.000 € VAT included)

A) delivery of the descriptions relating to historical and architectural aspects related to fortified coastal areas included in the Adrifort project activities and elements related to similar areas in Albania that may potentially be involved in the network.

B) Consulting and supervision for:
- the joint promotional actions with other partners of the fortified heritage of the Network of sites AdriFort, including the two promotion events of the network;
- the production of materials for the promotion of cross-border tourism and ADRIFORT Network;
- the participation in the activities of the laboratory and the documentation center of the project.

Instructions

1- The offer should include those docs.

a- CV in Europass Format

b- Work Refferences

c- Financial Offer detailed for phases of services offered(service should be described in detail)

For mail contact please elvis_pazaj@cci.al

Tel. : 003554800936